A blogolás miértjéről

Volt egy bloggerem... Mire megtanultam kezelni, feltörték a hozzá tartozó emailcímem.. Így aztán van egy bloggerem, amihez nem tudok hozzáférni... Valójában semmi érdekes vagy különös nem volt benne, csak valahogyan mégis ott voltam én... Meg a Barátaim... Most újra megpróbálok létrehozni valami hasonlót... Olyan kavicsféléket, mert a sok rész így már nem ugyanaz az egész, mint amivé az lehetett volna... Mégis csupa kíváncsisággal vagyok tele, vajon tanultam-e valamit legalább a szerkesztés terén? Ha nem, az sem baj! Számtalan bejegyzés található a neten, s összességében bármelyikünk ott van valamelyikben. Lehet, hogy csupán egy foltként vagy színek kavalkádjaként, de mégis hiszem, így van ez. Így aztán, nem is olyan fontos többé, milyenné lesz ez a bloggerem... Ezért aztán 2010. október végén útjára bocsátottam ezt, ami lehet, soha nem pótolja a másik hiányát, de itt van, s ha Másnak nem is, nekem olyan jó a tudat, hogy ismét szerkesztgethetem valahol mélyen önmagam is...

...ráadásul ez nem a legelső próbálkozásom, de remélem, a keret, amit a blog.hu adni képes, immáron elegendő lesz ahhoz, hogy otthon érezhessem magam itt, a neten...